preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stoja Pula

Login

Dora Mitić, 1.mjesto PMG


Ivor Muješić, 6.b


animacija: Ivan Škorić, 7.r

animacija: Antun Ramljak, 7.r

 

 

1.mjesto - Dora Mitić, 6.r

1. mjesto - Elena Popović, 6.r.
 

2.mjesto - Lea Buršić, 6.r

rad Manuela N.

Vizija škole

Natjecanje "Pula moj grad" - 2013.


Mia Petrinčić, 1.mjesto, digitalni crtež


Ena Huremović, 3.mjesto, digitalni crtež

Natjecanje "Pula moj grad" - 2012.

 
Diana Smoković, 1.mjesto, animacija



Anja Kuzmić, 1.mjesto, digitalni crtež

Priloženi dokumenti:
nauci prog.html

Materijal za nastavu

Autori - učenici

 
 HRVATSKI  LOZA
 BIOLOGIJA  CLANKONOSCI
  MOZAK
  OČI
  SPAVANJE
  OVISNOST
  MIŠIĆI
  GLJIVE I LIŠAJEVI
  KLJEŠTARI
  ŽARNJACI
  PODRIJETLO ČOV.
 POVIJEST 1. i 2. IND.REV.
  POSLJEDICE 1.SV.RATA
  FR.REVOLUCIJA
  NAPOLEON
 FIZIKA STRUJNI KRUG
 GEOGRAFIJA UJEDINJENO KRALJ.
  EGEJSKO MORE
INFORMATIKA 8_B-ENIGMATIK.pdf
  Stojagram.doc

 

Priloženi dokumenti:
osna sim.pps

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 9. 2011.

Ukupno: 333669
Ovaj mjesec: 1766
Ovaj tjedan: 390
Danas: 5
KNJIŽNICA OSNOVNE ŠKOLE STOJA

NOVOSTI

MALI KNJIŽNIČARI POSJETILI 11. MONTE LIBRIĆ

U četvrtak 26. travnja 2018.g. Mali knjižničari su posjetili 11. Monte Librić. U velikoj dvorani Circola prvo su se družili s Nives Madunić Barišić i otkrivali što se nalazi iza naslova njezine knjige Mrak ili strah. Nakon piknika s autoricom detaljno su pretražili što im se od ovogodišnjih naslova sviđa, malo su listali, malo čitali, malo komentirali, a na kraju i odlučili iskoristiti popust koji im je donijela prethodno izrađena Baka Librić te se počastili knjigama koje su dugo priželjkivali.

 

 BAKE LIBRIĆ

U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI OBILJEŽEN FESTIVAL ZNANOSTI

U utorak 17.04.2018. godine u školskoj knjižnici je obilježen Festival znanosti 2018.g. na temu otkrića. Prostor je bio podijeljen na pet postaja. Na svakoj postaji Mali knjižničari predstavljali su učenicima posjetiteljima otkrića pojedinog područja pa su tako posjetitelji upoznali neka od otkrića iz područja knjiga i pisama, medicine, kemije, fizike i geografije.

 

Sadržaji su bili prilagođeni učenicima nižih razreda. Na postaji otkrića knjiga i pisama posjetitelji su upoznali pisma poput glagoljice, ćirilice i hijeroglifa te dešifrirali poruke napisane tim pismima. Također su se upoznali i s otkrićem tiskarskog stroja i pojmom inkunabule.  Na postaji medicinskih otkrića upoznali su stetoskop, Snellenov optotip, tlakomjer i audiogram. Na postaji kemijskih otkrića doznali su kako napraviti „golo jaje“ tj. kako octena kiselina otapa ljusku jajeta, filtraciju i ugljikov dioksid. Teslina ili plazma lampa upoznala je posjetitelje s pojmom vodiča, a mogli su pogledati i kako izgleda slika kroz cameru obscuru. Za kraj su upoznali Google Earth i online igrice kojima mogu uvježbati znanje iz geografije, tko su bili Kolumbo, Vespucci i Peary.

 

Na svakoj postaji posjetitelji su se zadržali oko tri minute nakon čega bi prešli na sljedeću postaju. Program posjeta trajao je od 8,00 do 11,40 sati te ga je posjetilo oko stotinjak učenika, a njihovo znanje i zadovoljstvo utvrđeno je anketnim listićima koji su podijeljeni pri izlasku.

O KNJIŽNICI

Školska knjižnica nalazi se u prizemlju škole i nakon prošlogodišnjeg renoviranja prostor je proširen i organiziran u dva dijela, čitaonički dio i spremište za knjige. Iako se ne nalazi u središtu škole položaj je zadovoljavajuć jer učenici svakodnevno prolaze pokraj knjižnice ulazeći i izlazeći iz škole.

 

                                                                            Ulaz u knjižnicu  

Knjižnična građa sastoji se od učeničkog i nastavničkog fonda i sadrži zbirku knjižne i neknjižne građe koja je prvenstveno namijenjena učenicima i nastavnicima za potrebe redovite nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole. Najveći dio obuhvaća lektirne naslove, referentnu građu (rječnike, enciklopedije, leksikone…) i stručnu literaturu.  Fond knjižnice prema zadnjoj reviziji iznosi  cca 4800 svezaka knjižne građe. U neknjžnu građu spada i manji broj AV i elektroničke građe koji se koristi u nastavne svrhe . U knjižnici se nalazi i polica sa periodikom koja se može koristiti samo u knjižnici. Osim toga moguće je dobiti i potrebne podatke sa interneta ukoliko su učenicima potrebni za nastavu. Za obradu knjižne građe koristi se računalni program Metel.

 

 

Radno vrijeme   knjižnice

 

 

Ponedjeljak

8.00 - 14.00

Utorak

8.00 - 14.00

Srijeda

8.00 - 14.00

Četvrtak

8.00 - 14.00

Petak

8.00 – 14.00

 

 

 

Članstvo i posudba

Svaki učenik škole ujedno je i član školske knjižnice. Od prvog razreda učenik je upisan i ima svoju člansku iskaznicu.

 

   Kako posuditi knjigu?

  •      Učenik može sam ili uz pomoć knjižničarke izabrati knjigu.  Knjigu  treba vratiti najkasnije za petnaest dana. Odjednom se mogu posuditi najviše tri knjige  - od toga samo jedna lektira jer postoji značajan manjak lektirnih naslova.

 

Što ako učenik izgubi ili ošteti knjigu?

Umjesto izgubljene knjige treba kupiti novu ili donijeti odgovarajuću zamjenu ukoliko izgubljena knjiga nije lektirni naslov. 

Posuđenu knjigu treba  vratiti neoštećenu kako bi je i drugi poslije mogli čitati. Nije baš lijepo bilježiti olovkom gdje smo stali, niti savijati stranice radi obilježavanja istog. Umjesto toga može poslužiti obilježivač stranica kojeg je moguće izraditi od kartona. Ako ništa drugo stranicu možeš obilježiti običnom vrpcom ili papirićem.

 

Zašto se neke knjige ne mogu posuditi izvan knjižnice?

    U knjižnici se nalazi i referentna zbirka koja obuhvaća  različite rječnike, atlase, priručnike, leksikone … Takve knjige se ne čitaju od stranice do stranice već ih se koristi po potrebi. Obično ih ima samo jedan primjerak, često su većeg formata i opsega i može ih se koristiti u knjižnici, te nema potrebe iznositi ih iz knjižnice. 

Osim što mogu posuditi knjige, u našoj knjižnici učenici mogu čitati časopise, služiti se rječnicima, enciklopedijama, leksikonima, pisati zadaću, učiti za nastavu, pripremati referate,  izrađivati tematske panoe i plakate za nastavu i koristiti različite izvore informacija.

 

Djelatnosti  i zadaće školske knjižnice ostvaruju se kroz:

  •       odgojno – obrazovnu djelatnost
  •       stručno – knjižničnu
  •       kulturnu i javnu djelatnost

 Odgojno – obrazovna djelatnost obuhvaća:

  •       organizirano i sustavno upoznavanje učenika s knjigom te razvijanje navike posjećivanja knjižnice
  •      pomoć pri izboru knjige i upućivanje u čitanje književnih djela,      stručne literature, časopisa i dr.
  •     upućivanje učenika u način upotrebe referentne zbirke
  •     pomoć učenicima u pripremi i obradi zadanih tema i referata
  •     organizacija nastavnih sati u knjižnici
  •     suradnja s učiteljima i stručnim suradnicima u nabavi knjižne građe i    ostalih medija za učenike i nastavnike
  •      suradnja s stručnim suradnicima na programima odgoja
  •        suradnja pri izvođenju pojedinih nastavnih sati

Stručna  knjižnična djelatnost obuhvaća:

  •       organizaciju i vođenje rada u knjižnici
  •       nabavu knjiga i ostale informacijske građe
  •       knjižnično poslovanje: inventarizacija, signiranje, klasifikacija,      katalogizacija, otpis i revizija
  •        praćenje i evidencija knjižničnog fonda
  •         izrada statističkih pokazatelja o upotrebi fonda
  •         izrada popisa literature i bibliografskih podataka za pojedine        predmete
  •       zaštita knjižne građe
  •       suradnja s Matičnom službom, gradskom i ostalim knjižnicama
  •        suradnja s knjižarama i nakladnicima

   Kulturna i javna djelatnost knjižnicerealizira kroz organizaciju,       pripreme i  provedbu kulturnih sadržaja u školi (tematske izložbe, predstave i dr.)

 

 

 



 Korelacija sadrzaja Knjiznicno-informacijskog odgoja i obrazovanja sa sadrzajima.pptm

preskoči na navigaciju