Tijekom cijelog tjedna 20.-24.10. učenici i učitelji Osnovne škole Stoja obilježili su Nacionalni dan sigurnosti u prometu mnogobrojnim aktivnostima. Učenici 3.b razreda razgovarali su o tome kako oni sudjeluju u prometu, ponovili su prometna pravila, čitali slikovnicu o prometu. Učenici su dobili zadatak prikazati jednu prometnu situaciju. Učenici 4.b razreda napravili su plakate s temom Nacionalnog dana sigurnosti u prometu. U 3.a razredu razgovaralo se o prometnim situacijama i pravilima, sigurnosti i brzini, a učenici su ponovili i prometne znakove. Zatim su u razredu trakama obilježili parket – napravili su cestu i pješački prijelaz. Učenici su preuzeli različite uloge: neki su bili pješaci, neki biciklisti, vozači ili su držali prometne znakove. Uspoređivali su koliko vremena je potrebno svakom ,,sudioniku” da prijeđe određeni prostor. Na satu likovne kulture učenici su flomasterima i bojicama slikali motive iz prometa — cestu, bicikliste, pješake, pješački prijelaz, prometne znakove i semafore. Dok su slikali, slušali su i pjesmice o prometnim znakovima i semaforima, što je dodatno pridonijelo veselom i poučnom ozračju sata. U 7.a i 8.b razredu predavanje o sigurnom ponašanju u prometu vezano uz vožnju bicikla i romobila održala je djelatnica AK Pula-Rovinj, a u 8.a razredu učenici su debatirali o psihičkim i fizičkim posljedicama prometnih nesreća. Navedene aktivnosti koordinirala je učiteljica Anja Novaković.
Pročitajte još
Osmaši u Vukovaru
Učenici osmog razreda bili su na terenskoj nastavi u Vukovaru. Posjetili su lokacije povezane s Domovinskim ratom: Memorijalni centar i muzej, masovnu grobnicu na Ovčari i Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata. Učenici su sudjelovali u Školi mira i odigrali kviz...
Radionica ”Vidi i klikni”
U petak 10. listopada učenici su imali radionicu ''Vidi i klikni'' s predstavnicima HAK-a. Radionica je dio tradicionalnih HAK-ovih kampanja s ciljem podizanja svijesti o sigurnom sudjelovanju u prometu, a posbno se naglašava važnost poznavanja prometnih propisa,...










